Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Als u de hele bestelling retourneert dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3.99 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd kunnen worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mystic-jewelry.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Sale artikelen mogen ook retour gestuurd worden.

Stuur uw pakketje naar:

Houtmarkt 16
2011AL Haarlem

NB: Wij versturen onze pakketten met PostNL. Wij adviseren u om, mocht u iets retour willen sturen, dit ook via PostNL te doen.

Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat binnen 7 werkdagen het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.

Ruilen

Wil je jouw musthave ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@mystic-jewelry.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer het product en de maat waarvoor je het artikel wilt ruilen. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand postadres. Na ontvangst sturen wij de nieuwe maat (mits deze op voorraad is) eenmalig kosteloos naar je op.

Sieraden die op bestelling gemaakt zijn (of gepersonaliseerd) kunnen niet retour worden gezonden. Hieronder vallen ook alle sieraden die in een bepaalde maat worden gemaakt en sieraden in opdracht.

Stuur je pakketje naar:

Houtmarkt 16
2011AL Haarlem

Vermeld bij het retour pakketje altijd je achternaam en je ordernummer zodat ik deze makkelijk kan terugvinden.

NB: Wij versturen onze pakketten met PostNL. Wij adviseren u om, mocht u iets retour willen sturen, dit ook via PostNL te doen.

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Wat ontzettend vervelend! Maak hier gelijk een melding van door een e-mail te sturen naar info@mystic-jewelry.nl. Vermeld hierin je ordernummer, de productnaam en stuur een foto van je klacht mee. Onze klantenservice onderzoekt graag het probleem en probeert zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen.

Wat zijn de garantievoorwaarden en het garantietermijn?

Mystic Jewelry hanteert een garantietermijn tot 30 dagen na ontvangst van het product.

De onderstaande klachten vallen niet binnen de garantie:

  1. Uitzonderlijke slijtage
  2. Water, val of stootslijtage
  3. Verkleuring van sieraden
  4. Allergische reactie op stoffen en materiaal van sieraden

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest, de brievenbus pakketpost van PostNL is €3.99. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.

Wanneer worden de verzendkosten terugbetaald?

Wanneer je verzendkosten hebt betaald en de volledige bestelling retour stuurt, betalen wij deze verzendkosten terug zodra deze order compleet bij ons retour is binnengekomen.

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?

Bestelde artikelen kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander artikel. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen voor een andere maat van hetzelfde artikel. Wil je toch graag een ander artikel ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het artikel dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.